сряда, 19 март 2014 г.

Първият рожден ден на Дракон {Dragon's first birthday}

Здравейте, мили сладури!

Да ви се оплача, нещо давам отклонения през последния месец. :D Мисля си, че съм направила нещо, а се оказва, че не съм... Моля ви, помагайте като ми напомняте, че съм пропуснала нещо или съм обещала нещо и не съм го изпълнила. <3 Не е лично или преднамерено, наистина! :) <3

Картичката, която ви показвам днес, започнах с намерението тя да бъде картичката-подарък за тази от вас, чиято картичка (от почерпката ми) най-много ми хареса. Впоследствие реших, че искам да направя нещо по-различно за почерпката и тази картичка, още недовършена, си остана сираче. Междувременно Софи публикува новината, че и нейният блог навършва годинка и воала! 


Отдавна не бях правила интерактивна картичка, а това беше неотменна част от стила ми в първите години от моето хоби. :) Бебо много страда, че вече не правя картички, с които да може да си играе. Затова реших да си припомня някоя и друга любима сгъвка. :) Ето го и картишока в действие:


Дракон навършва една годинка и отива да празнува със Софи. :) И да внимавате с тортата, ей! ;)


Печатите са на The Paper Shelter - Dragon's Birthday и Healing The Dragon. Изрязаните елементи са с големина около 2см и са от един малък шаблон на Cuttlebug, който си взех за 2 франка от местния онлайн магазин за непотребни неща. :D Използвах дистрес мастила - Tea dye, Worn lipstick, Peacock feathers, Wild honey за оцветяване на изрязаните елементи.


Позабавлявах се доста с папките за релеф, които толкова много харесвам, а толкова рядко използвам. 

Надявам се Дракон да ви хареса! :)

Ще го включа в:


Поздравчета,

JIJI.

7 коментара:

  1. Ех, какво прекрасно Драконче! Чак ми стана жал за него как е преял с торта! Аз още мисля с какво да се включа, и не мога да го измисля...имам още малко време :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно, Джиджи! Аз съм супер впечатлена и да знаеш, че се радвам като малко дете на страхотната картичка! Оцветяването е много много добро- как успяваш да ги докараш тези плътни контрастни цветове, не знам- голям майстор си! Харесва ми как си съчетала различните видове техники- аз още не съм намерила приложение на папките за релеф. Благодаря още веднъж, че се включи в почерпката ми!

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятна картичка,много усмихваща и в цветовете на детско безгрижие,благодаря ти ,че сподели с нас в Кард Мания,тази забава ,желая ти успех и те очаквам отново!Честита първа пролет!

    ОтговорИзтриване
  4. Много е сладка :о))) Този дракон е голям лакомник хахаха

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна картичка! Голям сладур е драки, а за оцветяването нямам думи..... Пробвах с акварелни моливи и винаги ми се получава много бледо :( , а твоите изглеждат страхотни!!! Поздравления, Джджи!

    ОтговорИзтриване
  6. Разкошни дракончета ! Много ми харесаха !

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна картичка:) Много ми харесва връзката,единството и закачката между лицето и вътрешността на картичката! Невероятна си!

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!