сряда, 16 април 2014 г.

И аз мога {I Can Too}

Здравейте, сладурковци!

Тази картичка направих специално за благотворителната инициатива на Хартиени вълшебства този месец в подкрепа на "И аз мога / I Can Too" - Фондация за подпомагане на деца със специални нужди:


Отново правих опити с CAS-a. Този път картинката е на Saturated Canary - Nothing In My Hands, а хартията е на Basic Grey - Sugar Rush. Точките направих с (неизползвана) гумичка на молив и няколко Memento и Distress мастила. Печатчето "Wish Big" е на Penny Black.


Не знам какво да ви кажа за отношението ми към CAS-a, по-точно за моите умения в този стил. Със смесени чувства съм и докато не наклоня везните в някоя посока, ще гледате CAS с оцветени картинки. :D Поне още две. Едната вече се кипри за снимките си, а другата още се лута из дебрите на въображението ми. 

Основно предимство на тези картички е, че стават в пъти по-бързо от картичките, които правя обикновено. Може би защото съм от породата крафтъри, които първо измислят цялостната визия на картишока в главата си, и чак след това сядат да я направят.

Надявам се да не ви досадя и да потраете още малко с мен тази вълна, която ме е заляла в момента. :) 

Ще я включа в:
*Update: Ето видео урочето, което подготвих за феновете на акварелните моливи, надявам се да ви хареса:



Поздравчета,

JIJI.

7 коментара:

  1. Великолепна картичка-красива, позитивна, вдъхновяваща и много интересна! Точките с мастило са страхотно оригинален обединяващ елемент! Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна е! Много ми харесват изкъсаните хартии, шевовете, точките.. абе всичко е прекрасно!

    ОтговорИзтриване
  3. Джиджи, невероятна си! Отново прелестна карти8чка. Ами мога само да ти кажа да продължаваш в този стил, защото ти се получават нещата. И аз се запалих по точно този CAS - с картинка и мисля, че се получават прекрасни неща, когато е пипнато с финес, който ти имаш с шепите! Браво.

    ОтговорИзтриване
  4. Много весела и интересна картичка си направила Джиджи!Страхотна е !Благодаря ти,че я включи в КФП 214!

    ОтговорИзтриване
  5. JIJI тази закачлива къдрокоска е заредена с много пролетно настроение ,което разпръсква край себе си:)Относно семплите CAS картички ще кажа ,че вече имаш свой стил в тази област и на мен лично много ми допада.Благодаря ти ,че се включи при нас в The Crazy Challenge и ще те чакаме отново със следващата ,която изчаква своята фотосесия:)

    ОтговорИзтриване
  6. На мен също много ми допада този, твой си вече, стил. Браво! Благодаря ти, че се включи в благотворителното предизвикателство на Хартиени вълшебства! Убедена съм, че твоята картичка ще развесели и зарадва много!

    ОтговорИзтриване
  7. Lovely card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!