петък, 24 октомври 2014 г.

Коледно селце {Christmas village}

Здравейте, сладурковци!

Не знам дали ви се похвалих, но с предишната си и първа за мен картичка с печат на Магнолия, спечелих ваучер за покупки от Tilda's Town. Така и не си го получих, но пък няма да се откажа от печатите на Магнолия. Поне не и от този, който вече си имам. :) Ето какво направих с него този път:


Тази, както и Хелоуинската ми картичка, ме наведоха на мисълта какви картички харесвам. Мисля, че и преди съм разсъждавала "на глас" с вас по този въпрос и честно казано не помня тогава каква ми беше нагласата. :) Сега отговорът е: нехаотични, многопластови в прекия и преносен смисъл, с история и (за)мисъл зад всеки детайл. Оказва се нелека задача да направиш нещо подобно, не знам дали и аз самата изпълнявам собствените си изисквания. Често тръгнеш ли към по-натруфения стил, може малко да се отплеснеш и настава един хаос, а мен ме обзема тиха лудост при вида на тези картички, мои или чужди. :) Така че всичко с мярка и мисъл - любимите ми две "М"-та днес. 


Хартиите са на Maja Design - Vintage Frost Basics, които си взех от Creativa. Едвам го започнах това блокче, сърце не ми даде да го срежа. Дори споделих мъката си в Консорциума. :D Дистреснах всичко с Tea dye и Walnut stain, а после порядъчно намацах всичко с бяла акрилна боя и Distress crackle paint - Rock candy. 


Снежните ефекти направих с Rayher - Snow pen, който си взех миналата година и съм доста доволна от него. Надписите са ембоснати в бяло. Добавих шишарки, които също са от миналата година, но досега така и не им бях намерила място. Сложих и плетено цвете от баба. Не знам на колко от вас съм казвала, че хич не харесвам цветя по зимни картички (с изключение на коледни звезди), но тук малко изневерих на себе си - плетеното някак си ми се връзва със зимната обстановка. И аз не знам, може просто много да ми харесват цветенцата от баба и това да е само извинение. :D


Знаете ли върху какво още размишлявах? Маркови крафтърски материали срещу куче марка боклучки от магазина за левче. Нямам нищо против вторите, но когато по време на направата на тази картичка, любимият ми китайски конец от магазина за един лев свърши, щях да се изям. Поне да беше стигнал до края на картичката, пък после щях да му мисля! Не, не стана внезапно, търся му заместител от около година, откогато осъзнах, че този конец е перфектната комбинация от дебелина, цвят и материал за мен. И не, не съм му намерила заместител все още. Но имам около 5 нови макари, почти еднакви помежду си, в опит да намеря нещо, което да се доближава до прословутия конец от 0,10лв. Неуспешно засега, стискайте ми палци, борбата продължава и става особено ожесточена след като използвах и посления сантиметър от него. Та мисълта ми беше, ако имаше марка, щях да го намеря отново, готова съм да дам и десеторна цена за него, а сега трябва да разчитам на късмет.

И друго нещо ви запитах в Групата - дали си правите предварителни скици на това, което ви е в главата, преди да започнете направата. :) Ето какво надрасках аз докато Калина обядваше, а аз правих картичка наум, за да оптимизирам свободното време. :)


Имаше промени и крайният резултат малко се различава от жалкото подобие на скеч. Сравнително рядко го правя, но когато искам да сложа толкова много елементи върху картишока, определено имам нужда от предварителен план.

Надявам се да ви хареса малкото коледно селце, сгушено в планината. :) На мен ми напомня на Santa's village в Рованиеми, където бяхме това лято с Бебо и Калина. :) За скептиците - Дядо Коледа е там заедно с елените и е голям симпатяга! <3


Усмихнат уикенд, мили мои! :)

Поздравчета,
JIJI.

3 коментара:

  1. Джиджинка, страхотна картичка се е получила! Скеча също си го бива (не си видяла опитите ми за дигитални печати. Там какъв е смях!) Тези печати на Mагнолия пораждат много противоречиви чувства у мен. От една страна са супер сладурски, от друга обаче, всички картички които съм виждала с тях са адски натрупани и честно казано не са ми много по вкуса. Твоята картичка обаче определено ме грабва много, вероятно защото, всичко е подредено и си има място, има си някаква история и можеш да видиш всеки един детайл. Отново поздравления за прекрасната работа. Толкова много се радвам отново да те виждам сред нас и то с такива гръмки и поразителни проекти :)

    ОтговорИзтриване
  2. Мдаа, втора картичка с печат на Магнолия, която страшно ми харесва! По "чиста случайност" първата пак е твоя :)

    ОтговорИзтриване
  3. Джиджи, възхищавам се много на "мислените" картички. НО признавам си, познавам само 2 човека, които толкова да ги мислят - от най-дребния до най-големия елемент и да могат да ти дадат отговор на въпроса Това защо го сложи там. И нямам предвид цветова комбинация или пък стилово подхождащи си елементи. Имам предвид да направят така, че картичката да разказва история. Ти го умееш, определено.
    Колкото до боклучките срещу марковите неща - моят отговор по принцип, в живота, не само за картичките е - Всичко, което е в моя стил, харесва ми и ми отива на мирогледа, става!
    За картичката да казвам ли - дойде точно в подходящия момент, в който навън се сипе тихо снежец, а ние с децата сме се сгушили кротко на дивана и пием чайче и се смеем на наши си работи....Така че си уловила чувствата на сезона прекрасно!

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!