неделя, 18 октомври 2015 г.

Арт журнал: Хамелеон {Art journal: Chameleon}

Здравейте, сладури!

Оплаках ли ви се, че започнах нов арт журнал? Да... И три странички вече са факт. Тази е последната от трите, другите две ще ви покажа към края на месеца. :) Както и в предишния ми дневник, и в този трябваше да има страничка, посветена на Калина (в този най-вероятно ще има и страничка за новото попълнение в семейството). 


Този път отразих желанието ѝ за коледен подарък, което все още се чудя как ще изпълнявам и се опитвам да я насоча към нещо по-... традиционно и тривиално за изпълнение. За сега без успех.

Използвах любимия си цвят от боите на Dyan Reaveley - Dylusions Bubble gum, затова страничката стана по-известна сред крафт приятелчетата ми като "дъвката". :D Колкото и да не харесвам розово, тази дъвка винаги ме хипнотизира и вдъхновява по особен начин, карайки ме да излизам от зоната си на комфорт. Така че, моля ви не съдете строго, доста неудобни цветове използвах, слагайки в това число и лилавото. :)


За фокус на страничката избрах Byebye girl на Mo, която много ми напомня на Кали. <3 А на всичкото отгоре преди по-малко от месец се научи да кара колело с помощни колела (за съжаление, това лято ни откраднаха триколката, но пак се доближава до момиченцето от картинката). 

За да придам интерес на фона, си поиграх с фоновия печат пепит на Joy. Първо исках да е много дискретен и гоних вида "тон върху тон", но се оказа в крайна сметка доста незабележим и се изгуби във всички медии и детайли, които натрупах. :) Та накрая се върнах отново към печата и този път отпечатах в черно. Заключението, до което стигам след един завършен журнал, е: бъдете смели, не търсете "дискретното" и финото в една микс медия творба (било то страничка или платно). Винаги можете да туширате впоследствие. По-трудно е да подсилите фона, когато вече сте сложили още един куп неща отгоре.


Ембоснатите буквички, както си личи, са от печати на латиница, но пък от време на време ми се ще да имам нещо на роден език. :) Все още съм в издирване на кирилизиран шрифт, който така да ме грабне, че да го грабна и аз. 

По кьошетата виждате новата ми придобивка - шаблон на Прима от Бо. Накрая рамкирах с малко имитация на шефове. Не мога да повярвам, че досега не съм го правила, имайки предвид колко шиех картичките си. 


Това е от мен за сега, мили мои! Ще намина към края на месеца да ви покажа още странички, с които се забавлявах този месец. :)


Ще я включа в предизвикателството при Mo: Challenge #256 - Anything goes (Optional theme: Fall colors).

Поздравчета!
JIJI.

3 коментара:

  1. :) С Кали сме от една порода, обичаме нетрадиционните домашни любимци. Бебе Емо явно е много спокоен, щом си успяла да натвориш цели 3 странички. Много е красива тази. Очаквам с нетърпение да видя и другите.

    ОтговорИзтриване
  2. oh this is just magic, I love it.
    thank you so much for playing along with us over on DP2
    hugs Lou xx

    ОтговорИзтриване
  3. WOW what a stunning make hun, love everything about it, thanks for joining us at DP2, Gaynor xx

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!