събота, 27 февруари 2016 г.

Бебешка картичка, най-накрая! {Baby card, at last!}

Здравейте, сладури!

Представете си, днес не ви показвам арт журнална страничка, а третата ми за изминалата година картичка! :) И пак бебешка. Ако ще правя картички, то със сигурност ще са бебешки. :)


Тази я направих за едно още неродено бебче, чиято леля го очаква с нетърпение и ме помоли да му направя картичка още пред октомври. Е, как да откажа - дълго предизвестие, бебешка тема и на всичкото отгоре без никакви ограничения. Позабавих се, но все пак бебчо е с готова картичка, която го чака да се появи на бял свят. <3


Печатчето и шаблонът са ви до болка познати. :) Този път мечо е оцветен с любимите ми напоследък моливи. :) Хартиите са на Maja Design. 


Отвътре отпечатах мечето с бяло пигментно мастило, като фон на мястото за пожелания, за да кореспондира с лицето на картичката. 


Нищо специално. :) Но не можете да си представите колко усилия ми коства превключването от микс медия и журнали към скрапбукинг и картички. Нямам хартии на бюрото, нямам елементи за декорация, само бои, мастила, печати и безкрайно много бурканчета с медиуми. Така че захващането с нещо направено от хартийки, всеки път е подвиг за мен. :) И изисиква основно пренареждане на сташа с материали. 

За пръв път подписах картичката си ръкописно, общо вторият ми опит за brush lettering:


Надявам се да ви хареса бебешорския ми опит за картичка!

Хубави поччивни дни, мили мои!

Поздравчета,
JIJI.

3 коментара:

  1. Харесва, харесва, даже много. Добре е от време на време да превключваш - полезно е за креативността :)

    ОтговорИзтриване
  2. Липсват ми твоите картички, да знаеш. :) Много ми харесва и на мен.

    ОтговорИзтриване
  3. Много сладко пухкаво мече :) чак ти идва да го сграбчиш и нагушкаш :) Много слада картичка, за сладко бебче :) Целувки :)
    P.S: Искам да ти благодаря и за свежото вдъхновение в Картишока, понеже тук не го намирам, за да пиша от долу ... само да кажа: УНИКАЛНООО!!!... с аромат на трева, градина, пролет и роса ... много слънце и от цялата тази страхотна позитивна енергия ... успях да се вдъхновя и аз, направо ме зарази с таланта си момичее :) Благодаря :) Big kisses :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!