вторник, 11 март 2014 г.

Опит за сепия {Sepia look}

Здравейте, сладури! 

Нещо се поизгубих последните седмици, но се опитвам да следя красотите, които творите. :) Позатопли се времето навън и гости от България взеха да прииждат всеки уикенд. :) Много хубаво, но време за творене и коментиране в прекрасните ви блогове не остава. 

Нямаше как обаче да подмина предизвикателството на Кали при Фурии. :) Отдавна се каня да пробвам да оцветя картинка в стил сепия и все си мислих, че само с маркери може да се постигне порядъчно добре, а знаете, че аз оцветявам с акварелни моливи... Ето че моментът на истината дойде и реших да се пробвам. Вие ще кажете дали се е получило, аз съм малко критична към резултата. ;)


Диджито е на Saturated canary - Backpack Friends. Избрах печат на Криста, защото знам, че и получателката на картичката е също толкова голям почитател на SC, колкото и аз самата. :) Кали, това е подранил подарък за рождения ти ден. <3 Бях си наумила да те изненадам, но не знаех какъв стил да бъде картишокът. :) И понеже съм хитруша, реших, че щом задаваш тази тема, със сигурност би ти харесала. ;) Не ми се сърди, че развалих изненадата! :)


В чест на нашата всеобща талантлива любимка, ръчно изработих цветенцата. :) Знаете тя колко ги обича и аз колко не мога да им намеря място по картичките си, но се постарах. ;) Хартиите са на ММЕ. Добавих малко seam binding и стара безопасна игла. Сложих и ъгълчета на картинката, за да напомня стара снимка, както е условието на Кали. :) Накрая всичко дистреснах с Tea dye и Walnut stain.


Надявам се да се хареса както на вас, така и на получателката си. :)

Ще включа картичката в:

Поздравчета,

JIJI.

13 коментара:

  1. Джиджи справила си се блестящо :) тези цветове са супер. Ще ме накарате сега и аз да пробвам такива цветове Безопасната игла е толкова бонбонска и цветята са ти чудни:)

    ОтговорИзтриване
  2. Джиджи, картичката е фантастична. Цветенцата и оцветяванета са ти се получили много добре според мен.

    ОтговорИзтриване
  3. Великолепна картичка! Всяко детайлче си е на мястото! Пък на оцветяването аз поне кусури не виждам, чудесно е! Сигурна съм, че Кали ще я хареса :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много е готинка, Джиджка! Оцветила си я супер, акцентите са уникални... Изненадата ще е пълна! <3

    ОтговорИзтриване
  5. Който си го може, го може и с вързани очи. Прелестна е картичката. Не бих казала, че ти е първи опит в тази гама. А цветенцата са си супер. Браво.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Първи опит е само за оцветяване в тази гама, Тони. ;) Иначе сепия имам още един опит. <3 Благодаря ти за хубавите думи!

      Изтриване
  6. Опитът ти е направо отличен, много готина се е получила картичката - хем е сепия, хем има достатъчно цвят, за да привлече погледа и да го задържи задълго! Много, много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  7. Аууу, подобаващо появяване - с трясък и гръм! Страхотна е, Джидка!

    ОтговорИзтриване
  8. Толкова е хубава, Джиджи. Очарова ме! Обичам я! <3

    ОтговорИзтриване
  9. Оцветяването ти е прекрасно! Много, много готина картичка!

    ОтговорИзтриване
  10. Аз едва сега си развалих изненадата... приказна е! И на мен ми беше за първи път сепията въпреки,че ми се въртеше в главата от много време.Радвам се,че съм те предизвикала,защото резултата е страхотен! А когато я получа на живо, ще ти пиша пак ако имам някакви критики (шегичка)!
    Благодаря ти за страхотното участие в предизвикателството "Стара снимка" и много, много за изненадата!
    Прегръдки,Кали

    ОтговорИзтриване
  11. Stunning card. Thank you for joining us at Card Mania Challenge.

    ОтговорИзтриване
  12. Cette carte est sublime !!
    J'aime beaucoup le combo et la colorisation !
    Merci pour ta participation au creative card crew
    Bises

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!