събота, 20 септември 2014 г.

Коледа през септември {Christmas in September}

Здравейте, сладурковци! 
Днес съм в настроение за изповед. :)

Когато открих света на ръчно изработените картички, още преди да се престраша да направя някоя, се заглеждах по картички с печати на Магнолия. Естествено тогава представа си нямах за марката, но и тогава ми се струваха ужасно странни тези момиченца и момченца без уста и нос. Има обаче нещо очарователно в стила на тези картички. Или е просто сантиментално връщане към периода ми на опознване на този нов тогава за мен свят. В 80% от случаите са от тези претруфените, шаби картички с много изрязани елементи, дистрес по краищата, шаби ембосинг пудра и много сийм байндинг. :) Е, много ми харесват, колкото и да не са "мен" и да не ги умея. :) 

Винаги съм смятала, че хората, които харесват и работят с печати на Магнолия, са един особен чешит картичкоправещи. Първо, започнат ли, няма спиране, някаква особена мания - не можеш да видиш друг печат при тях и стилът им е точно онзи, който ви описах. :) Второ, тези печати легално се предлагат само в гумен вариант, т.е. защо по дяволите ще даваш по $10-15 (без доставката) за печат, който ще използваш веднъж или айде при много ентусиазъм, дваж?! 

Е, случвало ли ви се е да отричате нещо толкова категорично, че да ви стане интересно да опитате? :D Срещнах този печат в местния Продавалник за 3 франка и го взех без дори да се замисля. Исках да се докосна до тези гумени печати на Магнолия, да разбуля мистерията около тях и да сбъдна една моя мечта от времето, когато прохождах в това хоби. <3 Изпитвам някакво почитание към печатите на Магнолия и не мога просто да грабна диджито от Пинтерест (без да осъждам никого, разбира се). :)

Никога не правя зимни/коледни картички по-рано от края на номври, но за Тилда пречупих собствените си правила. :D Ето я:

 

Още една особена черта в стила на картичките с Магнолия - много често са бяло ембоснати. Имам чувството, че се е породило точно от желанието на феновете да демонстрират автентичността на печата, който са използвали. При мен беше по-скоро от любопитство, а и белия контур допълваше зимното излъчване, така че реших да опитам. :) Не е бяла ембосинг пудра, а безцветна, защото картонът ми беше малко off-white и бяла линия не мисля, че щеше да стои добре, а и безцветната ми пудра е по-фина. ;) За пръв път използвах акварелен картон за оцветяването, доста по-различно е от гладкия, върху който обикновено оцветявам. Придава друго излъчване на картинката - няма контраст и наситеност, а онзи типично акварелен леко промит вид с "blobs" там, където е имало повече вода. И попива/съхне ужасно бързо! В контекста на зимната картичка обаче ми хареса. :)


Използвах хартиите на Fancy Pants - Happy-go-lucky, в които има десен на шестоъгълници, които така перфектно паснаха на новия ми шаблон honey comb. :) Изрязах само части от него и попълних шестоъгълниците с различни медиуми - glossy, crackle accents, stickles, и украсих с пайетки и перлички. 


Посланията са от един сет с коледни пожелания, като използвах почти всички! :D Те вече са ембоснати с бяла пудра. 


Не ме съдете, ако съм избягала от стила си, изпълнявах една мечта. :) 

Надявам се да ви хареса! <3

Ще включа Тилда в:


Хубава неделя, мили мои!

Поздравчета,
JIJI.

9 коментара:

  1. Не само, че не искам да те съдя, а напротив, иде ми да стана от огромната топка на която седя и да ти пляскам силно. Самата картичка много ми допадна като излъчване, изведнъж ми стана студено, зимно и много коледно. (Даже се замислих за подаръците на децата, които скоро ще трябва да поръчвам).Това с бялото ембосване вместо обичайния черен кант не го бях виждала досега, но за за снежните картички е разкошно наистина. Обещай да ми пратиш такава коледна прелест, моля, моляяяяяя....

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна е, Джиджи! И съвсем не мисля, че си избягала от стила си - напротив, успяла си да създадеш различна от обичайните картички с печатите на Магнолия и резултатът страшно ми допада! Получила се е много красива и много "твоя" картичка, с чудни детайли, перфектно изпълнение и цялостна идея. Браво!

    ОтговорИзтриване
  3. Съвсем в твой стил си е картичката, Джидбжи, разпознаваем и сладък! Много хубаво се откроява картинката с ембоснатия бял кант !Аз също не бях сред феновете на Магнолия, но си бях взела от някакво намаление един печат и много ми допаднаха.

    ОтговорИзтриване
  4. Джиджка, много добре се е получила и съвсем в твоя си стил :) Всички май започнахме навремето с гледане на картички с Тилда :)xxx

    ОтговорИзтриване
  5. Oh what a gorgeous card and do love that image.
    luv
    Debby

    ОтговорИзтриване
  6. What a beautiful card. I love the coloring and all the beautiful details. Stunning. Thank you so much for joining us at Tilda´s Town this week. Hope to see you again soon.
    Hugs, Åsalill

    ОтговорИзтриване
  7. Gorgeous card! I love the white lines! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

    ОтговорИзтриване
  8. Beautiful card! Lovely image with wonderful colourings. Thank you for joining Tilda's Town this week.
    hugs, shien shien

    ОтговорИзтриване
  9. O, Джиджи! Много е сладурска твоята картичка! Нищо че момиченцето няма очи и уста:) И моята дъщеря все това ми разправя:) Много ми харесва как се е получило в комбинация с пчелните килийки! Много идейнно приложение на този шаблон. Благодаря, че я сподели с нас в щурото предизвикателство и успех!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!