понеделник, 8 септември 2014 г.

По бебешки пастелно {Baby in pastels}

Здравейте, мили картичкоправещи! :)

Почивните дни отминаха - слънчеви, мързеливи, изпълнени с разходки в парка, излежаване по полянки и естествено, ровене в пясъчници. :) Мама обаче не пропусна да довърши поредното бебешко картишоче. 

Онзи ден Кат с пълно право ме "обвини", че аз освен за бебешки картички, за друго не мисля. :D Факт. И преди съм ви казвала, че бебешките картички са ми ужасна слабост и върховно вдъхновение да разглеждам. :) Ето поредната пастелно бебешка история, която моя милост спретна за не много кратко време, главно заради 3D paperpiecing-a:


След 4-месечното ми отсъствие в крафт средите и далеч от материалите ми, честно ви казвам, бях забравила и оцветяване, и 3D paperpiecing как се прави. Както ви споменах в предишна публикация, дори не си спомних цветовата комбинация, която използвах за кожа. Та реших да си ги припомня. :) Бъдете снизходителни, наистина оцветявах все едно за пръв път го правя. 


Няма да ви казвам за кого е картичката, въпреки че получателката най-вероятно ще се досети, когато открие някои елементи подарък от нея. ;) Като си мисля за нея, асоциациите ми са пастелни светли цветове, графични десени, нанизани мъниста... Затова и музата натам ме отвя. 


Идеята за скъсания кръг е вдъхновена от една зимна картичка на талантливата Raffaela PeregoПечатът е Angie на Wee Stamps, вече сте я виждали на моя картичка - първият ми опит за 3D paperpiecing, доколкото си спомням (не се получи много 3D, защото тогава лепих с нормално течно лепило и обемът изобщо го нямаше), а също и един от първите ми опити за оцветяване с акварелни моливи. Ха! :P

Хартиите са на MME - Everyday Flair. Останалото го виждате - шивашки пособия, използвани не по предназначение, естествено - шев, цип, пайети, копчета, мъниста. :D Нов е шаблонът ми на Memory box - Precious mobile, за който дълго време мечтаех. :) Много харесвам бебешките пеещо-въртящи играчки и ми звучат толкова мило върху картичките. <3 Бях толкова щастлива като си намерих този шаблон най-накрая. :) Малко го поразчлених и го съединих в конфигурация, която пасваше на размера и layout-a на картичката.


Надявам се крайният резултат да ви хареса, сладурковци!
Успешна нова седмица!

Поздравчета,
JIJI.

4 коментара:

  1. Крайния резултат е възхитителен, Джиджи! Хич не си забравила да оцветяваш. Чудесно ти се е е получило!
    П.П. Идеята за разкъсаните хартийки много ми хареса. Благодаря, че сподели!

    ОтговорИзтриване
  2. Харесва ни, че как иначе. Ще ти цитирам и друго мое обвинение -Царица си на бебешките картички! и никой не може да се мери с теб. Личи си желанието с което ги обработваш. Много ми допадна идеята за разкъсания кръг и за въртящата се играчка. Честит ни нов шаблон. А картичката май се досещам за кого е, ако не се заблуждавам че е от "наште "

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна е, Джиджи! Цветовете са много свежи, весели, нежни. Много ми допада ципчето вляво, а на шаблонът с играчката и аз съм му хвърлила око. Ама най-ми харесват розовите мъниста, като бонбонки са. От къде ги имаш? :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Строго пазена тайна, но все пак ще ти подскажа - от една много талантлива картичкофурийка, която на всичкото отгоре е и получателка на картичката. ;) <3 Благодаря ви за милите думи, сладурки! :)

      Изтриване

Благодаря Ви за коментара!