неделя, 30 ноември 2014 г.

Винтидж Коледа и новини {Vintage Christmas and some news}

Здравейте, сладури! <3

Най-накрая да ви кажа новината - вече съм част от талантливия отбор на Кард Мания! <3 Толкова много се радвам, че бях избрана за една от вдъхновителките сред толкова много талантливи кандидати. :) За мен е чест и огромно удоволствие да творя редом с останалите талантливки от тима. Ще е и голямо предизвикателство да държа високото ниво, наложено от останалите момичета. ;) Надявам се да успявам да ви вдъхновявам през новата 2015-а година!

Картичката в любимия ми стил винтидж се оказа невероятно предизвикателство за мен. Ръкавицата беше хвърлена от Кати Цанева, която ми прати великолепни материали за играта на Ани - Make a card. Исках да използвам всичко върху една картичка, защото всичко ми хареса, но повярвайте ми, количеството и естеството на материалите не ми позволи! :D Толкова разнообразни и красиви! Задължително ще има поне още една картичка... Благодаря ти, Кате, за прекрасното комплектче, което ми подготви и изпрати! Беше истинско вдъхновение за мен и огромно удоволствие да работя с тях! Ето какво измайсторих:


Исках да се самопредизвикам да направя картичка без оцветена картинка, за да мога да използвам прекрасните винтидж рисунки върху дизайнерските хартии. За да има повече картинки, направих част от тях на тагчета, които се издърпват. 


Всички ръбчета на хартиите са дистреснати порядъчно и ембоснати със сребърна пудра. Омазах всичко с бяла акрилна боя, която предварително смесих с малко distress crackle paint rock candy, за да си направя напукваща бяла боя. 


Украсата е една стотна част от богатата украса, която ми прати Кати. Просто не можах да натрупам повече, защото исках и висулките да се виждат отдолу. Тях минах с много брокат diamond stickles. Успях да се изгоря със силиконовия пистолет... Както съм ви казвала и преди, в моите ръце е истинско оръжие и много рядко прибягвам до него, но за шишарките не измислих друг вариант за залепяне.


А сега и признанието: добавих няколко неща от мен - буквичките, за да напиша Noel (Заре, Софи, благодаря ви за прекрасната изненада да ми изпратите шаблона преди Коледа!), заскрежената с бял flower soft клонка, изрязана от Софи, един брадс, малко пайетки, капси и течни перли. <3


Пфу, олекна ми, че си признах. :) Разбирайте ги като консуматив, не като добавени материали. :P <3 Много се надявам да ви хареса на вас и най-вече на Кати, която ме предизвика да изляза от зоната на комфорта, за да сътворя нещо за нейната винтидж Коледа. :) 

И кратко обяснение за easel сгъвката на основата - залепих предната част на картичката наобратно, защото понякога съм идиот (сгъвката се падна отдолу). :) Нямаше как да разлепя, защото ползвам много здраво двойно залепващо тиксо, така че трябваше да измисля нещо, което да замаскира щетите. Затова просто прегънах още веднъж, за да направя "столче", на което да се обляга картичката.


Картичката ще изпратя за инициативата Коледен базар на "Бъдеще за децата с редки болести".

Ще включа картичката в няколко предизвикателства:


Хубава неделя, мили мои!

Поздравчета,
JIJI.

6 коментара:

  1. Поздравления Джиджи за мястото ти сред талантливките от Карт Мания.Твоите картички с невероятно добре оцветени картинки винаги са били вдъхновение за мен.Успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Джиджи, още веднъж РАЗКОШНА Е!!! Толкова много ми хареса, всичко е толкова изпипано и вдъхновяващо. А виждам, че и шаблинчето веднага е влезнало в употреба :) точно на време пристигна при теб :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честито, Джиджи - сигурна съм ,че ще успееш да ни вдъхновяваш всеки път в предизвикателствата на Card Mania! А тази винтидж картичка е разкошна - с тагчетата се е получило много оригинално!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Ха ха , много хитро си замаскирала грешката :)
    Картичкаа е страхотна.
    Поздравления за дизайнерския екип!

    ОтговорИзтриване
  5. Поздравления за дизайнерския пост, сладка Джиджи. Радост е и за нас, че ще виждаме редовно твоите красоти. Колкото до Винтижда - чудна си е, макар и малко претрупана за моя вкус напоследък. Но пък носи усещане за магия.

    ОтговорИзтриване
  6. Love this traditional card..... reminds me of my youth!

    Thanks for sharing with us

    Lin
    Crafty Cardmakers and More

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!