вторник, 2 декември 2014 г.

Сватбено-бебешко {Wedding and baby shower}

Здравейте, талантливковци!

Вече е безопасно да ви покажа (поредната) сватбено-бебешка картичка, която направих в петък и трябваше да бъде изненада. Да, за една вечер, представяте ли си?! Пълно безумие за мен да завърша картичка за по-малко от седмица. Но желанието беше малко short notice. Мислих си да подаря картичка, за да поздравя младоженците (мой колега се ожени), но не бях решила кога точно ще я направя и подаря. Мислих, че имам поне още 1-2 седмици да я доизмисля, докато колегите ми не предложиха да му я подарим в деня на завръщането му от меден месец. :) Е, това правеше общо 2 дни, в които да измисля и измайсторя картишока. Ето го и него, сглобен за около 2-3ч:


Булката е бременна в 7-ми месец. :) Аз ли повлякох крак, не знам, но все на сватбено-бебешки поводи ми върви. И най-често в комбинация, което само може да ме радва. Затова и картичката отново е комбинирана.


Заложих на картинката, която вече сте виждали в тази картичка. Поне у мен буди умиление и усмивка. :) Дизайнерските хартии са от типично сватбената колекция на Prima - Princess. Всички ръбове на хартиите минах с дистрес мастило tattered rose. Скечът е взаимстван от прекрасната сватбена картичка на Вили. Украсих с малко цветя, все пак е сватба, нямаше как да избягам от тях. 


Черната част от печата малко понамацах с бяла боя, за да не е толкова рязък контрастът и да предаде малко промит и вехт вид на "снимката". След това минах по очертанията на силуетите със сив молив, за да създам фон и да омекотя границите. 


Силуетите са минати с Wink of Stella Glitter Brush Pen, за който научих от Kristina Werner и Jennifer McGuire преди доста време, и си мечтаех за него почти от излизането му на пазара. Изгарях от желание да го изпробвам и когато го заредиха в местното (и единствено в Швейцария) крафт магазинче, нямаше как да не си го поръчам. Очарована съм! Бих направила ревю на продукта в Картишок, но знаете колко трудно се улавя блясък на снимка, а този е изключително фин и нежен. Само мога да ви препоръчам, ако ви попадне, вземете си го! :) Знам, че Sakura имат подобен продукт, но във вид на гел химикал. Пробвала съм подобни, но накрайникът четка при Wink of Stella прави работата с него и крайния резултат по-различни. Отгоре покрих обилно с glossy accents.

Добавих въртящата играчка (baby mobile), за да подсиля идеята за очакваното малко съкровище, и украсих с много пайетки, течни перли и капчици роса. 


Картичката вече е подарена и много харесана, което както знаете е най-голямата награда и безкрайно удовлетворение за старанието на твореца. :) Надявам се и на вас да ви допадне!

Поздравчета,
JIJI.

2 коментара:

  1. Че как няма да е харесана, бе Джиджи - тя е прелестна. Нежна, романтична, пълна с очакване и трепет. Обожавам твоите бебешко-бремелински картички, както сто пъти съм казвала. Съумяваш по уникално добър и всеки път различен начин да предадеш усещане и любовта, която изпитва всеки родител.

    ОтговорИзтриване
  2. Лелеее направо останах без думи! Чак ми се прииска да съм бременна и да се омъжа :) Много ми харесва картичката и съм сигурна, че това е бил най-прекрасният подарък на сватбата :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!