вторник, 5 юли 2016 г.

Честито, докторе! {Congrats, Doc!}

Здравейте, сладури!

Напоследък нямам време за крафтване, да не говорим за видеа и постове тук. Хич не ми се правят картички, искам да си мацам в журнала, да си "облека" няколко хубави мисли в странички, но това по-нататък. 
Сега... сега има много важно събитие - наш приятел защити успешно дисертацията си и стана доктор. :) <3 А той, мога да ви уверя, ще бъде велик доктор. Познаваме се от има-няма 10г и от време на време се присеща да ме нахока за това, че през всичките тези години една картичка, направена от мен, не е видял. За пореден път бях блажено забравила, когато вечерта преди защитата Бебо ме подсети, че това би бил прекрасен подарък за Явката и няма по-добър момент да му направя дълго чаканата картичка. :D 
Няма какво да ви обяснявам, че отдавна материалите ми за картички са отделени от тези за микс медия и стоят запечатани по кашони и кутии на тавана. Пънчове, хартии, перли, панделки, айлети, брадс и висулки отдавна са освободили място на боичките, десетките бурканчета с медиуми, четките и стенсилите. Но в името на приятелството, свалих нещата за картичките, разопаковах ги и започнах да умувам. Не стана шедьовър, но както и останалите ми картички в последната година - беше тегава работа:


Обожавам бухалът на Stampin'Up! Случайно или не, последните ми картички са с него и съм заваксала поне 4-5 готови бухалчета да си ги ползвам навсякъде в проектите си и по всякакъв повод. :) Хората правят хартиени цветя, аз - бухали. <3


Хартиите са от 2-3 различни блокчета, каквото ми попадна на мъжка тематика. Посланието, както в повечето случаи, си го печатах аз и има препратка към наша си шега в компанията, но и без да ви разяснявам, пак си е смешно. :D


Сгъвката направих интерактивна, за да е по-раздвижена. А и като е чакана 6-7г картичката, да впечатли поне малко получателя си. 


Бухалчо го поставих на wobble accent да мърда като се побутне.

С тази картичка искам да ви поканя и в новото предизвикателство на Card Mania - Lace and/or Pearls (Дантела и/или перлички). Елате да се забавляваме и да спечелите награди от нашите щедри спонсори. 
  • Creativity предоставят ваучер на стойност 30 лв
  • A day for daisies ще зарадват един от участниците с ваучер за $12 за дигитални печати от техния магазин


Това е от мен, сладури! 

Поздрави,
JIJI.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря Ви за коментара!