сряда, 18 септември 2013 г.

Не се предавай, Джейсън! {Fight on, Jayson!}

Здравейте, мили мои!

Днес наминавам да ви покажа първата си момчешка картичка (като изключим тези за моето пораснало момче <3). Пак оцветена картинка. Този път обаче не е 3D, но отново е с акварелни моливи. :)


Правена е  за детето на колеги на Бебо. Джейсън е на 10 години и се бори с много тежко заболяване - neuroblastoma. От април е бил в ремисия, но за съжаление ракът се е върнал в много по-агресивна форма. Изгледите са песимистични, но аз вярвам, че щом веднъж се е преборил, пак ще успее! <3 


Цялото spoogler-ско общество (съпрузи на googler-ите) се обединихме около осъществяване на една негова мечта - да получи картички от различни кътчета на света, надписани на различни езици. :) 

Не искам да помрачавам деня ви, напротив - искам да насочим много позитивна енергия към Джейсън, за да му помогнем да спечели и тази битка. Искам с картичката да му покажа, че трябва да мечтае и да вярва! Довърших картичката вчера, на този светъл празник. Затова съм убедена, че е заредена с много вяра, надежда и любов. Аз поне със сигурност вложих много и от 3-те.


Дано предизвикам усмивка на едно детско лице. :)

Поздравчета,

J I J I.

5 коментара:

  1. Джиджи, поста ти хем ме натъжи, хем ме зарадва. Натъжи ме заради болестта на момчето. Като майка просто не мога да остана безчувствена към това. Зарадва ме начина, по който искаш да помогнеш. :)Когато хората са щастливи и знаят, че някой ги подкрепя, по-лесно се справят с трудностите. Поздравявам те и с удоволствие бих му направила и изпратила една картичка и аз, ако може. :)
    Пиши ми на magitmarinova@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  2. Джидижи, дано твоята картичка да донесе усмивка на детето, а нашите мисли му пращат положителна енергия. Няма по-голям кошмар от болно дете, стисвам палците и се надявам да се оправи.

    ОтговорИзтриване
  3. Браво за подкрепата и любовта, които му изпращаш. Дано той и родителите му имат вяра, защото това е почти достатъчно за оздравяването му. Всяка болест идва с цел да ни научи на нещо. Когато си отработи урока, болестта си отива. Стискам палци и пращам много любов. Ще се опитам и картичка да пратя, ако успея ще ти пиша за адрес.

    ОтговорИзтриване
  4. Наистина има нужда от много позитивна енергия! Всеки път, когато чуя за болно дете ми става много тъжно и мъчно... Вярвам, че ще се пребори! <3 ХХХ Картичката ти е страхотна и с готино послание! <3 ХХХ

    ОтговорИзтриване
  5. Джджи, чудесна е картичката! Тези деца са борци, могат на много да ни научат. Изпращам и аз позитивни мисли и енергия!

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!