понеделник, 23 септември 2013 г.

За моята сладка зълвичка {For my sweet sis-in-law}

Здравейте, сладкиши!

Пак ме завъртя шайбата.
Нямаше как обаче да не направя картичка за моята сладка зълва, която чака второто си момиченце в края на ноември и вчера беше baby shower-ът ѝ. :) Вследствие на бушуващите хормони ѝ докарахме сълзи (вместо усмивка) с тази картичка, но съм сигурна, че са от щастие! <3


Печатът е Ice Cream and Pickles на Saturated Canary. Много е сладка тази бременелка, също като получателката си! Хвърлила съм ѝ око от година поне, но си я взех едва преди около седмица, когато имаше -40% намаление. I'm cheap, you know... :D


Оцветена е с акварелни моливи и малко розова акрилна боя за фона. Хартиите отново са на Fancy Pants. Много мой стил се очертава тази марка. :)


Искам да включа тази картичка в предизвикателството на D. Veselinova и ще се аргументирам защо. :) Откакто с Бебо сме семейство, нито у нашите, нито у техните има място за +2 (а вече +3). Затова отсядаме в къщата баба ми. А тя ни тъпче с всякакви вкусотии. :D Много си я обичам тази къща (и баба, естествено!) - с двор, ограда, студен вход, миришещ на влага... Колко такива останаха в центъра на София? :) А вътре всичко е от 60-те, когато дядо ми със собствените си ръце е свил това гнезденце за него и семейството му. <3

Още от малка в редките случаи, когато баби и дядовци ни гледаха с бате, аз оставах при баба, той при другите баба и дядо. Та с баба след обяд винаги ходихме за сладолед при Марин. :D Не го ли познавате Марин от Левски? :D Е, и аз не го помня този благ чичко, защото бях малка, но сладоледът му го помня. Та горе долу толкова голям сладолед, колкото на бременелката от картинката, си правих, защото и той беше на топки и нямаше как да нямам от всички цветове! <3 Разбирате за какво говоря... :D 

Надявам се това обяснение плюс леко шаби-шик нотката, която успях да вкарам с дантелката, цветовете и дистреснатите крайчета, да я прави подходяща за предизвикателството. Ако не, нека бъде изтрита. :) 

Отвътре използвах същата хартия от лицето на картичката, но я намацах с акрилни боички, за да си личи по-добре посланието, което ще напишем с Бебо и Калина. <3 :)


Ето къде ще се включа с картишока:
А ми това е от мен за днес! :)
Надявам се да ви хареса!

Поздравчета!

J I J I.

5 коментара:

  1. Прекрасен повод за картичка и страхотно изпълнение. Не се притеснявай за темата, това е твоето усещане и поглед. Благодаря ти, че я включи в моето предизвикателство при Картичкофуриите. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна картичка с много сладка картинка! Въздействието и наистина е много умилително и разчувстващо!

    ОтговорИзтриване
  3. Много готина бременелка (както я наричаш) :)! Картичката ти е уникална, като всички останали, разбира се! <3 Наблягаш на определени детайли и винаги ми е интересно с какво ще ни изненадаш всеки път! :) Обичам стила ти! ХХХ <3

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна свежа и цветна картичка! Благодаря, че я включи в Копчестото предизвикателство на Card Mania!
    Усмивки, Кали

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна е! благодаря ти, че я показа в предизвикателството на Card Mania! Успех!

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!