понеделник, 30 септември 2013 г.

Добре дошла, есен! {Welcome, fall!}

Здравейте, мили мои! 

Правеше ми се есенна картичка. Дам, и тук дойде есента... замириса на дъжд и опадали листа, започна да вали и задуха студен вятър. Честно, ако не бяха красивите багри по дърветата, сигурно есента щеше да ми е доста антипатична. Но не е. :) Всеки сезон има своето очарование. :) 

Знаете (а може би не?), че аз мои картички у нас нямам, с изключение на тези подарени на Бебо. Винаги първо мисля за кого я правя и докато се пипкам с шиенето бод по бод, си мисля за този човек. За тази не се чудих дълго кой би харесал есенна картичка. Тези, които я следим, често сме чели в блога ѝ, че есента е любимият ѝ сезон. И понеже наближава Денят на кардмейкинга, Вили, реших да те поздравя с тази картичка. :) Ти си не само извор на вдъхновение, но и крафтър, когото много уважавам и от когото много научавам. :) За някои може и да е странно (за мен самата е странно, като се погледна отстрани), че правя картички, ей така, за хора, които не познавам лично. Повярвайте ми обаче, че толкова много научавам за хората от това, което пишат в блоговете си, че имам чувството, че ги познавам лично. Ако съм видяла и снимка на човека, в която да въплътя виртуалния Аз, пък съвсем губя представа, че този човек не го познавам лично... :D 

Та картичката отново е с печат на Saturated canary - Let it rain. Нещо съм се зарибила по тях моментно. Сигурна съм, че след още 2-3 печата ще ми мине. :D Bear with me! <3 Фонът също е печат, на дървено блокче - от тези за левче от битака. :) <3 Всичко оцветих с акварелни моливи. :) 


Шев, отново. Този път обаче реших да го направя в така модерния напоследък ombre look - преливащ се от оранжево в жълто, зелено и синьо. На снимките не се вижда... :-/ От 2 дни дебна поне 1 мин слънце да изгрее, ама нейсе - смрачило се е толкова, че фотоапаратът едвам фокусира, да не говорим за отразяване на истинските цветове на картишока. :( Както и да е, де, направих макар и доста тъмни снимки, но туй то.


"Навалях" всичко с порядъчно количество капчици Glossy accents. Глоснах и ботушките, за да изглеждат гумени. :)


Отвън не намерих място за посланието. Исках да се вижда поне малко от фона, за който прекарах немалко време в оцветяване. :)))) Затова го написах отвътре. 


Когато ми е тъпо, мрачно или съм изгубила mojo-то си, блогът на Вили и още 2-3 местенца винаги могат да оправят настроението ми или да ми помогнат за някаква хрумка. :) Това стои и зад посланието.


Надявам се да ви хареса картичката и най-вече на получателката си!
Пожелавам ви една ползотворна седмица и ха дано поне малко надзърне бате Райко иззад облаците! :)

Поздравчета,

J I J I.

P.S.: Един бърз monthly life update - да видите Шушулката колко е пораснала. <3


12 коментара:

  1. Прекрасна картичка и съвсем унисон с времето навън. Особено ми харесва фона.
    Пък като видях снимките на малкото слънце накрая, съвсем ми се оправи настроението :)

    ОтговорИзтриване
  2. Идеално приляга на сезона картичката ти - цветове, ветрове и дъждовни капки, развети коси и чадъри. Цяла приказка си сътворила Джиджи! А пък последните снимки направо ме разтопиха - тази усмивка и големите сини (като на мама) очи ... красавица.

    ОтговорИзтриване
  3. Джиджка, You both made my day :) Много много красива композиция, блестящо оцветяване и чудно посвещение.
    Имаш прекрасно детенце, колко е пораснала само... Бъдете все така усмихнати и щастливи :)ххх

    ОтговорИзтриване
  4. Толкова цвят и настроение има в тази твоя "есен":)jiji.Няма как да не донесе добро настроение!
    А с тази малка гъбга която държиш ме усмихнахте за цяла седмица:)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна картичка, а за майката и дъщерята няма какво да говорим. Джиджинка, да сте живи и здрави. Много добре си се справила със шевовете. Ех, харесват ми кръпките, ама ако почна и за машина да мечтая и ще ми избягат мечтите вече. :)))) Много целувки и като го няма слънцето, то поне настроението ви да е слънчево.

    ОтговорИзтриване
  6. Джиджи, чудна картика, всичко ми харесва, но най-много се впечатлих от фона, който е печат! Никога нямаше да позная, че е печат. Великолепен е!!! А за малката шушулка няма какво да коментирам, то се вижда колко сте великолепни и двете! Любовта струи от вас. Бъдете здрави. Целувки от мен.

    ОтговорИзтриване
  7. Ама сте големи сладурки ! Ех, този фон, този фон и аз да се запиша - невероятен е!

    ОтговорИзтриване
  8. Джиджи, видях я тази твоя прекрасна картичка през телефона и се връщах да я гледам поне десетина пъти. Внесе есента в душата ми, но онази - красивата, шарена пъстра цветна есен, не тази дъждовна и мрачна, която гледам през прозореца. Много ми харесва картичката, а фона е жесток. Поръчвам си една картичка само по фон :) така да се каже, да му се насладя изцяло. И да ме вземеш с теб на битака другия път. А за Калина - целувки и яко мачкане :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кат, аз с теб на битака не оти-вам. :D Като знам слабостта ти към стари дантели, печати и всякакви други джунджурийки, все едно 4-годишно в Дисниленд да заведа. :D Да взема да те изпусна и да изкупиш всичко, после мъжо ти да ме бие. :P <3 Фонът пак ще го видиш скоро. :))))

      Изтриване
  9. Точно реших да си спирам компютъра и не знам как от последен клик на клик и попаднах тук- не мога да не отделя още 5 минути да не напиша нещичко тук, защото наистина си заслужава да ти кажа Възхищавам се на това, което твориш. Картичката е прекрасна, останах без думи- оцветяването изобщо не си личи както при мен например (как се ядосвам, че още не мога да му хвана цаката), че е с моливи, фонът е приказка, много ми харесва, че си го повторила и вътре без цветове, освен това едно от първите неща, които забелязах, е преливащите цветове на конеца- как го направи тоя номер, аз само с един се омотавам, какво остава ако трябва да сменям 5...Момиченцето е много сладурско, гумените ботуши също. ;) Изобщо струи страхотно есенно настроение! И ако те успокоява- и аз имам проблем със светлината. Тук, като се заоблачи, и трябва да святкам лампата, затова последните пъти все дебна и излизам на терасата, пак се размазват, ама по-малко като че ли, после малко фотошоп за блясък и нещата добиват горе-долу добър вид.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ехаааааа, Софи, благодаря ти за хубавите думи, детенце! <3 :))) С конците лесна работа само ако е на ръка, иначе с машина не ще се оплета, ми направо ще се обеся, ако трябва да сменям конци. :D За щастие, нямам такова "оръжие" у нас и само на ръка правя шевове. А за оцветяването, бих написала в Картишока как оцветявам, ама чакай поне още малко да задобрея. :D Има толкова по-про в оцветяването от мен, а и много урочета. Скоро ще ви споделя все пак някоя и друга хитринка, до която съм стигнала с "trial & error", пък дано е интересно и полезно. :)

      Изтриване
  10. Ами, много е красива твоята есен! А тази навън..., ако беше и по-топла щеше да е невероятна! ;) Картичката е уникална - невероятни цветове, неповторими цветя - много, ама много ми харесват! <3 Изрисувана, наваляна, глосната... пипната до всяко детайлче! Не мога да и се нагледам! На шушулката - също! <3 :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!